tHiS iS mE!

My photo
My NaMe Is IhSan mY BiRtDaY 10/12 SpOrTiNg N OpEn MiNdEd PeRsOn bUt A LiTtLe BiT EmO

Wednesday, March 9, 2011

aKu kEmBaLi!!


Now I'm back
Setelah setahun aku meninggalkan blog ini,akhirnya seorg kawan ku (NANA) yg menarik perhatian aku terhadap blogger ini semula.Now, aku sudah berubah menjadi seorang yang lebih baik dari dulu.Pada tanggal 1/7/2010 aku telah beranikan diri dengan bekerja di sebuah pasar raya yang bernama I SETAN ianya berada di dalam LOT10. Aku bekerja sebagai PROMOTER die bahagian LADIES SHOES.Kerja nya dipandang rendah oleh masyarakat sekarang tetapi bagi aku ia adalah salah satu pekerjaan yang halal.Pada tarikh 10/12/2010, aku telah berhenti kerja kerana ingin melanjutkan pelajaran.Tetapi malangnya rezeki untuk aku melanjutkan pelajaran belum tiba dan aku hanya berehat selama 2 bulan dan kembali semula bekerja.Itu saja yang aku dapat kongsikan kepada rakan-rakan blog aku.

No comments:

Post a Comment