tHiS iS mE!

My photo
My NaMe Is IhSan mY BiRtDaY 10/12 SpOrTiNg N OpEn MiNdEd PeRsOn bUt A LiTtLe BiT EmO

Tuesday, December 29, 2009

KEGEMBIRAAN BERCAMPUR BERSAMA GEMENTAR SERTA KERISAUAN

Kegembiraan yang aku rasa setelah aku ketahui yang aku terpilih untuk mengikuti program PLKN. Walaupun aku gembira tapi aku tetap gementar dan risau. Bukan la gementar kerana takut tetapi gementar yang aku rasai ini memang lain macam,tp aku tetap kuatkan semangat aku. Mengenai masalah risau,aku terlalu risau terhadap keluarga aku,lagi-lagi adik-adik aku. Aku tidak tahu kenapa perasaan risau ini terus menghantui diriku ini walaupun aku telah berusaha menghilangkan rase risau ini. Aku tahu INSYAALLAH ALLAH akan melindungi seluruh ahli keluarga aku, kerana aku sentiasa mendoakan perlindungan daripada ALLAH S.W.T dan sebenarnya aku akan menulis blog yang panjang berjela pada pagi sabtu ini 2/1/2010 kerana masa itu lah masa yang paling sesuai untuk ku melepas kan ape yang aku pendam kepada keluarga,kawan2 dan semua orang. Tarikh itu jugalah aku akan berangkat ke SARAWAK untuk menjalani LATIHAN KHIDMAT NEGARA.

No comments:

Post a Comment